Regulamin

Data publikacji 20.08.2024 r.

1. Informacje ogólne

Firma GWP Wirtualnie Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pułtuska 56, 09-100 Płońsk, NIP: 5671920523, REGON: 1234567890 jest właścicielem platformy wyjedzone.pl, która umożliwia zamawianie jedzenia z restauracji i punktów gastronomicznych.

2. Dane kontaktowe

3. Definicje

  • Serwis: platforma internetowa wyjedzone.pl.
  • Użytkownik: osoba korzystająca z serwisu.
  • Konto: indywidualne konto użytkownika w serwisie.
  • Zamówienie: zlecenie złożone przez użytkownika w celu zamówienia jedzenia.
  • Restauracja: podmiot prowadzący działalność gastronomiczną, współpracujący z serwisem.
  • Płatność: opłata za zamówienie.

4. Warunki korzystania z serwisu

  • Wymagania techniczne: dostęp do internetu i przeglądarki wspierającej HTML5 i JavaScript.
  • Zakaz działań na szkodę serwisu: zabronione jest zakłócanie działania serwisu i innych użytkowników.
  • Odpowiedzialność za treści: użytkownik ponosi odpowiedzialność za zamieszczane treści.

5. Procedura rejestracji

Aby skorzystać z serwisu, należy:

  • Założyć konto poprzez stronę rejestracji.
  • Podać dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu.
  • Utworzyć hasło i zaakceptować Politykę Prywatności oraz Regulamin.

6. Opłaty i forma płatności

  • Płatności online i gotówkowe: decyzja należy do restauracji.
  • Operator płatności Paynow: umożliwia dokonywanie płatności online. Dostawcą płatności jest mElements S.A. ul. Prosta 18 00-850 Warszawa
  • Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze:
      • Visa
      • Visa Electron
      • Mastercard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
  • Dostawcą usług autoryzacji transakcji za pomocą kart płatniczych oraz Google Pay jest Autopay S.A. z siedzibą w
    Sopocie (81-718), ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII
    Wydział Gospodarczy KRS, KRS 0000320590, NIP 5851351185.

7. Bezpieczeństwo transakcji

Wszystkie transakcje są bezpieczne i zgodne z RODO.

8. Zwroty środków

W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.

9. Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

10. Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe użytkowników przetwarzane są zgodnie z RODO w celach statystycznych, marketingowych i analitycznych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z serwisu.

11. Możliwość odstąpienia od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Jednakże prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku zamówień jedzenia na platformie wyjedzone.pl, akceptując regulamin, konsument zrzeka się prawa do odstąpienia od umowy.

12. Reklamacje

Informacje na temat przysługujących praw w zakresie reklamacji oraz kontakt reklamacyjny: kontakt@wyjedzone.pl. Każda reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, chyba że wymaga również oceny restauracji w takim przypadku ten okres może się przedłużyć jednak nie dłużej niż 30 dni robocze.

13. Koszty dostawy

Metody dostawy są indywidualne dla każdej restauracji i zawsze widoczne podczas zamówienia. Informacje o kosztach dostawy są dostępne na stronie: https://wyjedzone.pl/koszty-dostawy.

14. Postanowienia końcowe

Polityka prywatności oraz regulamin są dostępne na stronie internetowej wyjedzone.pl. Wszelkie spory wynikłe z tytułu korzystania z serwisu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby firmy GWP Wirtualnie Sp. z o.o.

15. Akceptacja regulaminu

Przed złożeniem zamówienia, użytkownik musi zaakceptować regulamin poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w koszyku.

16. Opisy produktów

Każdy produkt musi posiadać zdjęcie oraz szczegółowy opis zawierający:

  • Nazwę towaru/usługi.
  • Opis głównej cechy użytkowej, ew. skład produktów.
  • Nazwę producenta lub importera.
  • Cenę wraz z walutą oraz informację o tym, czy zawiera wszystkie dodatkowe koszty, w tym podatki.
  • Zdjęcie produktu/obrazujące usługę.
  • Produkty wykorzystywane podczas zwalczania COVID-19 muszą posiadać certyfikaty.
  • Środki spożywcze (suplementy) muszą być zgłoszone w GIS oraz zawierać dokładny skład.
  • Akumulatory oraz tonery do drukarek – obowiązkowy zapis o przyjmowaniu zużytych.
  • Dla kart podarunkowych – regulamin.
  • Dla odzieży – obowiązkowo skład.

17. Warunki reklamacji, rękojmi i zwrotów

  • Reklamacje: czas rozpatrzenia reklamacji, informacje na temat przysługujących praw w zakresie reklamacji oraz kontakt reklamacyjny.
  • Rękojmia: informacje na temat przysługujących praw.
  • Zwroty: zasady zwrotu towaru/usługi.

18. Konstrukcja strony

Strona internetowa powinna umożliwiać łatwe poruszanie się po wszystkich zakładkach serwisu.

19. Metody i koszty dostawy

Metody dostawy są indywidualne dla każdej restauracji i zawsze widoczne podczas zamówienia. Informacje o dostępnych metodach i kosztach dostawy są dostępne na stronie: https://wyjedzone.pl/koszty-dostawy.